poniedziałek, 19 stycznia 2009

Najlepsze reklamy bankowe 2008 roku

Dziś trochę lżejszy temat. Proponuję Wam wybór najlepszej reklamy bankowej 2008 roku. Oto moje propozycje:
Lokata Jest Lepiej ING Bank Śląski – Marek się już trochę obył i będą się musieli nieźle postarać żeby nadal wzbudzać takie zainteresowanie. Mam nadzieję, że nie wyczerpały się pomysły!


Bilet na EURO w Eurobanku – trafili z nią chyba lepiej niż można przypuszczać


Kaczki z Raifeisena – czyżby rzucali rękawicę Markowi ? Nie dadzą rady!


Lokata Super Hit w Nordea – to się nazywa pozycjonowanie!


Leo, why? BZ WBK - ja słyszałem też zaraz po EURO wersję Leo, bye!


Banki w oczach BPH - no ja uśmiałem się jak norka :-)


Bankozaury z mbanku - niech mają, ale ostrzegam nie oglądać przy jedzeniu!


Obok zamieszczam ankietę w której możecie głosować i wspólnie wybierzemy najlepszą reklamę bankową 2008 roku!!
Jeśli uważacie, że jakaś inna reklama powinna znaleźć się w zestawieniu – dajcie znać :-)

1 komentarz:

  1. Pan Marek juz powinien zniknąć z tych reklam już sie obył. Staje się nudny . Już jest odczuwalny przesyt oglądania jego osoby. Dzieci otwieraja lodówkę i słyszą pana Marka , schodza do piwnicy i się boją że tam też będzie Pan Marek.

    OdpowiedzUsuń