sobota, 20 grudnia 2008

Stówka na koncie jest !

Obiecywałem, że napiszę co z moją przygodą z Aliorem, więc niniejszym to czynię.

Nie będę opisywał co i jak bo chyba mają dziurę w procedurach! W każdym bądź razie w oddziale od pierwszej wizyty jeszcze nie byłem, a kuriera ponownie sami nie chcieli wysłać !!

Właśnie zalogowałem się do internetu, zobaczyłem swoje konto i swoją stówkę (tę z konkursu "Zbuduj z nami nowy bank"). Aktywowałem lokatę overnight!! Co więcej, zleciłem przelew na zewnątrz na poniedziałek i udało się go zatwierdzić :-) Chyba wszystko działa ;] Przynajmniej na pierwszy rzut oka. Karty do konta nie brałem więc nie wiem jak pod tym kątem.

Jak na razie to chyba nie narzekam... ale tak na prawdę jestem ich klientem dopiero od dzisiaj, więc jeszcze mają czas żeby mi zajść za skórę ;] (tego co było już im nie pamiętam ! ;] ).

Na razie stówka poleży u nich, bo po świętach i nowym roku potestuję to ich konto intensywniej... a wrażenia na pewno opiszę na blogu.

W styczniu zacznę też testować Allianza, bo zapowiada się że ruszą na dobre (tak wróble ćwierkają).

Tymczasem wygląda na to że do 19-tego stycznia nie będę miał czasu się nawet w ... podrapać jak to mówią, więc i wpisów będzie mniej. Życzenia świąteczne jeszcze na pewno złożę !!

2 komentarze:

  1. nie musisz testowac, wszystko buczy i gra jak powinno, tylko jak na moj gust tworcy serwisu za duzo ajaxa wrzucili i zbyt czesto oraz za dlugo widac wkurzajace krecace sie kolka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie tylko widziałem, że faktycznie włączona przez internet lokata nocna zadziałała. Oprócz tego zmieniłem przez internet adres korespondencyjny, ale nie wymagało to potwierdzenia SMSem !!! To już uważam przegięcie w ułatwieniach... a jak potestuję dłużej to napewno wrażenia opiszę :-)

    OdpowiedzUsuń