niedziela, 28 grudnia 2008

Jak włączyć lokatę nocną w Alior Bank ?

Ponieważ dostałem kilka zapytań o pomoc od osób którym nie działa lokata nocna w Alior Banku, postanowiłem zamieścić na blogu mały samouczek jak tę lokatę aktywować samodzielnie przez Internet. Z przykrością stwierdzam, że w tej kwestii bank nie dorobił się jeszcze dostępnej pomocy. Niby drobiazg, ale jak widac nie dopracowali wszystkiego przed startem (żeby tylko tego!) A zatem:

Q: Nie działa mi lokata nocna w Aliorze (Alior Banku). Jak włączyć lokatę nocną ?
A: Już tłumaczę.

Po zalogowaniu się do ichniej bankowości internetowej wybierz na górze zakładkę Oszczędności a w niej podzakładkę Rachunki.

Powinna pojawić Ci się lista rachunków, które posiadasz. Ja mam tylko jeden konkursowy. Nawet zastanawiałem się czy nie upublicznić numeru, żebyście mogli mi coś przesłać, ale jednak nie zdecydowałem się na to :-)

Na liście rachunków wybierz Szczegóły.

Pozwoli Ci to trafić do zakładki w której będziesz mógł aktywować lokatę nocną… W tym celu kliknij w samotny, mały napis Włącz w linijce z lokatą nocną.

Teraz sprawa kluczowa w zakładaniu lokaty nocnej… określ kwotę salda na rachunku powyżej której bank ma założyć co noc lokatę. Ja proponuję ustawić zero.

Teraz już wystarczy tylko kliknąć kolorowy przycisk Włącz poniżej i od tej nocy lokata powinna zadziałać.

Mam nadzieję, że byłem pomocny. W razie dodatkowych pytań – jestem otwarty.

6 komentarzy:

  1. pomogłeś i to bardzo :-) Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za pomoc!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samouczek - super sprawa, wielkie dzięki za pomoc ;) Kama.

    OdpowiedzUsuń
  4. a jest jakas lokata np na jeden dzien bo narazie znajduje najkrotsza na 10 dni hmmm mogli by taka zalozyc np na jedna godzine taka godzinna

    OdpowiedzUsuń
  5. hi a jaka jet minimalna kwota żeby uruchomić ta lokatę nocną

    OdpowiedzUsuń