poniedziałek, 9 lutego 2009

ING daje stówkę (100 zł) za konto !

ING rozpoczęło swoją nową kampanię konta direct. W ramach promocji oferują konto za darmo z którego przelewy przez Internet także są za darmo. Darmowa może być także karta do konta jeśli wykona się nią miesięcznie transakcje na kwotę minimum 100 zł.


Wszystko wygląda na to, że ING chce przejąć niezadowolonych klientów mbanku. Przyznaję że sam zastanowiłem się nad tą ofertą. Dla oszczędzających mają lokatę 4-miesięczną na 7% czyli jak na obecne warunki całkiem ładnie. Można też założyć odpowiednik emax+ czyli Otwarte Konto Oszczędnościowe (OKO) które oprocentowane jest na 5% (5,25% powyżej 100 000 zł) czyli znacznie lepiej niż w mbanku. Do konta direct można też założyć OKO direct które jest trochę gorzej oprocentowanej (4% do 100 000 zł) ale za to można robić nieograniczoną liczbę przelewów przez internet za darmo, czyli to bardziej taki emax ale dużo lepiej oprocentowany! A ponoć mbank jako bank internetowy ma mniejsze koszy i może dawać lepsze warunki… a nie to tak było kiedyś – teraz to doją klientów ile wlezie.

Ale to nie wszystko! ING idzie za ciosem i rozdaje pieniądze!! Jeśli na konto wpłynie wynagrodzenie przez dwa kolejne miesiące to bank daje 100 zł. Oferta dość ciekawa i moim zdaniem obliczona na przejęcie niezadowolonych klientów mbanku. W końcu jak ktoś zdecyduje się zmienić konto do przelewania wynagrodzenia to pewnie już w INGu zostanie i bank na to liczy. Sam zastanawiałem się czy nie założyć tego konta, ale jakoś nie widziałem żadnego INGa po drodze a specjalnie to nie chce mi się nigdzie jechać. Na razie wystarcza mi eurobank a którym mam lokatę 7-dniową na 7%!! Też niezły hicior :-)

W promocji konta direct ING ma pomagać nowa reklama, ale muszę przyznać mnie bardziej irytuje zamiast śmieszyć – zresztą oceńcie sami. Poniżej moim zdaniem najlepsza z tej serii reklam, bo reszta to jakaś mało śmieszna jest.


4 komentarze:

  1. moze popolenilbys jakis wpis na temat funduszy obligacji albo jakiejs innej alternatywy dla lokat? mysle nad wejsciem w fundusz obligacji ale po ostatnich spadkach stop procentowych to raczej malo oplacalne moze byc.
    na fundusze akcji czy tez mieszane jeszcze za wczesnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że najlepsze chwile już za FO, ale przyjrzę się sprawie w weekend i postaram o tym coś napisać. Wydaje mi się że na FA czy FH jeszcze za wcześnie i lepiej zaczekać z nimi conajmniej do jesieni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnośnie konta w ING - ja właśnie z mBanku zwiłem do nich i czekam na pierwszy przelew od pracodawcy - zobaczymy czy się na to 100,00 zł załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, ciekawa metoda łapania klientów. Dotychczas nie darzyłem sympatią ING, ale chyba niesłusznie...

    OdpowiedzUsuń