sobota, 2 maja 2009

Najlepsze konto oszczędnościowe na rynku!!

Na pewno pamiętasz jak pisałem na blogu o tym, że mbank schodzi na psy i jego oferta staje się coraz gorsza. Niestety nic się w tym zakresie nie zmieniło. Dlatego już jakiś czas temu postanowiłem znaleźć sobie bank, który będzie odpowiadał moim oczekiwaniom.

Wybór padł na eurobank w którym otworzyłem sobie najpierw konto online. To takie ich konto osobiste, dla którego operacje dokonywane przez internet są bezpłatne. Wypisz wymaluj dawny mbank. Ale nie tylko to mnie tam zatrzymało. Mają tam dobrze oprocentowane lokaty, dzięki którym można uniknąć podatku belki. W tym niesamowicie wygodne lokaty 7dniowe na 6% !!


Ale, ale to nie lokaty eurobanku są tematem tego wpisu a konto oszczędnościowe. Mam je już tam od jakiegoś czasu i nie narzekam. Można z niego przelewać ile i kiedy się chce na swoje konta i nie płaci się za to ani złotówki. Dają dobre oprocentowanie, bo aż 6,06% (nic to przy bankowym 4,15%). Oferta jest jak widzisz naprawdę dobra. Od maja pojawił się jednak nowy plus, który ostatecznie zdecydował o tym, że to właśnie w eurobanku jest obecnie najlepsze konto oszczędnościowe.

Od maja na koncie oszczędnościowym eurobanku mamy dzienne naliczanie odsetek!! Co to oznacza? Daje to możliwość trzymania na świetnie oprocentowanym koncie (6,06%) nawet 15 000 zł bez płacenia podatku belki! Do tego takich kont można mieć aż 5 więc spokojnie może sobie na nich leżeć nawet 75 000 zł! Na dzisiaj ta oferta to strzał w dziesiątkę. Dla banku przecież nie ma znaczenia, czy klienci płacą podatek belki czy nie, ale dla nas – jak najbardziej ma! Jak widać w eurobanku wyciągnęli wnioski z oferty Aliora (który daje teraz tylko 6,5%/2 = 3,25% na lokacie nocnej) i wprowadzili coś podobnego u siebie. Tak trzymać i czekamy na jeszcze.

Od razu zaznaczam, że nie jestem w żaden sposób (oprócz bycia klientem) związany z eurobankiem. Po prostu chcę podzielić się w Wami dobrą informacją :-)

5 komentarzy:

  1. banki sie przescigaja w ofertach a ja nie mam czasu (ani kasy) zeby sie co chwile przenosic z banku do banku :) zostaje przy mbanku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio założyłem konta w Eurobanku, a miałem przy tym ciekawą przygodę i założenie konta zajęło mi godzinę;) Chodzi o to, że w ich systemie w adresie podaje się kod pocztowy, a system z bazy wyciąga nazwę miejscowości. Rzecz w tym, że mieszkam w jednej z podwarszawskich miejscowości, gdzie kod pocztowy jest ten sam dla kilku miejscowości, które mogą mieć taką samą ulicę;) No i system twierdził, że mieszkam w Piasecznie, a ja na to - że nie;) Dopiero któraśtam interwencja (miłej) Pani w ichniejszej centrali sprawiła, że ktośtam na górze w moim wniosku zmienił nazwę miejscowości "z palca";-)

    A, jeszcze jedna rzecz. Mieli w umowie zapis, który mnie zmroził. Standardowo jest, że zaznaczasz lub nie zgodę na przetwarzanie Twoich danych. A tam jeden z punktów umowy był, że mogą dowolnie do mnie dzwonić i pisać z ofertami, nawet po rozwiązaniu obecnej umowy! Powiedziałem, że tego nie podpiszę i... usunięto ten zapis i dostałem taką umowę jaką chciałem:-) Cud, miód i orzeszki!

    Porównania do mBanku są jednak IMHO przesadne, bo mBank do platforma z SFI, eMaklerem i szeregiem innych usług, ale jeśli ktoś ma godzinę czasu to naprawdę warto założyć konto oszczędnościowe w Eurobanku - potwierdzam.

    Majowe pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  3. maukieting szeptany...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe... ja też miałem ciekawą przygodę przy zakładaniu konta w eurobanku, bo Pani w oddziale próbowała mi wmówić że do konta jest obowiązkowe ubezpieczenie, którego ja oczywiście nie chciałem. Po dłuższej dyskusji spasowała i otworzyłem konto takie jakie chciałem :-)

    A jak widać najlepszy marketing szeptany to zadowoleni klienci!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bank...!!! Trafiłem na tę stronę szukając dobrego konta oszczędnościowego, poprosiłem na stronie eurobanku o kontakt doradcy, jakież rozczarowanie!!! bank odzwonił na koszt o klienta skandal!!!! o nie to nie jest mój bank odradzam

    OdpowiedzUsuń